8 dní / 192 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
15 dní/360 h UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
4 dny / 96 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
22 dní / 528 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
8 dní / 192 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
8 dní / 192 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE!...
4 dny / 96 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE!...
4 dny / 96 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
8 dní / 192 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
8 dní / 192 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
22 dní / 528 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
8 dní / 192 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
4 dny / 96 hodin UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
15 dní/360 h UVEĎTE KONKRÉTNÍ DNY PARKOVÁNÍ V KOLONCE DOPLŇUJÍCÍ...
Podmínky internetového obchodu letiste-viden.cz
účinné ode dne 1. 1. 2024.
obchodní společnost HZ KONTEJNERY s.r.o., IČO: 03975177, sp.zn.: C 240707 vedená u Městského soudu v Praze, sídlo: Slavníkova 2357/9, Břevnov, 169 00 Praha 6, provozovna: Průmyslová 154, 674 01 Třebíč, telefon: +420 608 830 863, elektronická adresa: info@letiste-viden.cz (dále jen „zprostředkovatel“)
Kupujícím se rozumí druhá strana uvedená v objednávce. Vystupuje-li kupující mimo rámec své podnikatelské činnosti, vztahují se na něj také ustanovení těchto podmínek, ve kterých je kupující označen jako spotřebitel.
Čl. 1 Obecná ustanovení
1.1. Tyto podmínky upravují podle § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále v textu jen „o.z.“), práva a povinnosti vzniklé na základě a v souvislosti s uzavřenou smlouvou o zprostředkování parkování (dále jen „služba“) zajišťovaného Flughafen Wien Aktiengesellschaft, reg. č. FN 42984m, se sídlem Flughafen 1300, Wien-Flughafen, Rakouská republika (dále jen „poskytovatel“), mezi zprostředkovatelem a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu zprostředkovatele (dále také jen „smlouva o zprostředkování“), který je umístěn na url adrese www.letiste-viden.cz (dále také jen „webová stránka“).
1.2. Služba poskytovaná zprostředkovatelem spočívá v zprostředkování parkovacího poukazu vystaveného poskytovatelem na jméno kupujícího opravňujícího k parkování na předem určeném místě po předem určenou dobu a zaslání parkovacího poukazu kupujícímu v elektronické podobě.
1.3. Zprostředkovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit a doplňovat. Pro uzavřenou smlouvy o zprostředkování jsou účinné vždy podmínky, které byly zveřejněny v době projevu vůle kupujícího uzavřít smlouvu o zprostředkování.
1.4. Smlouvu o zprostředkování mezi zprostředkovatelem a kupujícím je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
Čl. 2 Uzavření smlouvy o zprostředkování
2.1. Zprostředkovatel není povinen uzavřít smlouvu o zprostředkování, jíž předmětem by byla služba prezentovaná na webové stránce, § 1732 odst. 2 o.z. se ve vztahu mezi zprostředkovatelem a kupujícím nepoužije.
2.2. Webová stránka obsahuje informace o službě s uvedením ceny; obrázky u služeb na webové stránce jsou ilustrační povahy.
2.3. Cena služby je uvedena s daní z přidané hodnoty a souvisejícími poplatky.
2.4. Služby, které jsou prezentované na webové stránce, objedná kupující vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách, který obsahuje:
a) identifikační údaje kupujícího včetně elektronické adresy;
b) objednávanou službu a počet kusů;
c) informaci o dni nebo dnech parkování (parkování je možné využít nejdříve za 48 hodin po akceptaci objednávky);
d) způsob úhrady kupní ceny služby;
(dále také jen „objednávka“).
2.5. Před odesláním objednávky je kupujícím povinen zkontrolovat údaje, které do objednávky vložil; vložené údaje je možné před odesláním změnit. Údaje uvedené v objednávce jsou zprostředkovatelem považovány za správné. Objednávku odešle kupující zprostředkovateli kliknutím na tlačítko „objednat“. Zprostředkovatel je vždy oprávněn požádat kupujícího o dodatečné písemné potvrzení správnosti objednávky.
2.6. K uzavření smlouvy o zprostředkování se vyžaduje akceptace objednávky zprostředkovatelem, která probíhá pouze v pracovní dny. Smlouva o zprostředkování je uzavřena, když kupujícímu dojde potvrzení objednávky zprostředkovatelem na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce.
2.7. Je-li kupující spotřebitel, vydá mu zprostředkovatel potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě v přiměřené době po jejím uzavření, nejpozději však v okamžiku dodání služby nebo před tím, než začne poskytovatel poskytovat službu. Potvrzení musí obsahovat údaje podle § 1820 odst. 1 o.z., pokud je zprostředkovatel spotřebiteli neposkytl v textové podobě již před uzavřením smlouvy.
Čl. 3 Cena služby a platební podmínky
3.1. Cenu služby a související náklady může kupující uhradit zprostředkovateli:
a) bezhotovostně převodem na účet zprostředkovatele;
b) platební kartou (služba go-pay).
3.2. Cena služby je splatná okamžikem uzavření smlouvy o zprostředkování (kupující je povinen uhradit cenu služby společně s uvedením variabilního symbolu platby).
3.3. Zprostředkovatel vystaví ohledně služby, která byla kupujícím objednána, daňový doklad. Daňový doklad vystaví zprostředkovatel kupujícímu po uhrazení ceny služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího ve lhůtě 14 dní ode dne uhrazení kupní ceny služby.
Čl. 4 Dodání služby
4.1. Není-li ujednán čas plnění, zašle zprostředkovatel kupujícímu parkovací poukaz do 48 hodin od uzavření smlouvy a od zaplacení ceny služby.
4.2. V případě, že je kupující spotřebitel, zašle zprostředkovatel kupujícímu parkovací poukaz do 48 hodin dnů od uplynutí lhůty podle čl. 7.1., ledaže kupující výslovně souhlasí s poskytnutím parkovacího poukazu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a zprostředkovatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.
Čl. 5 Podmínky parkování
5.1. Práva a povinnosti při parkování u poskytovatele se řídí podmínkami poskytovatele se kterými je kupující povinen se seznámit.
5.2. Kupující je povinen si zejména ověřit, jakým vozidlům poskytovatel parkování umožňuje.
5.3. Poskytovatel může kupujícímu naúčtovat vyšší cenu služby, než která byla potvrzena zprostředkovatelem, a to v souvislosti s porušením podmínek poskytovatele (zejména překročení doby parkování, neakceptovaný typ vozidla), v takovém případě kupujícímu nenáleží náhrada od zprostředkovatele.
5.4. V případě, že kupujícímu nebude umožněno parkování z důvodu špatně zadaných dat v objednávce, nemá kupující právo na vrácení zaplacené ceny služby.
5.4.1. Zprostředkovatel upozorňuje kupujícího na skutečnost, že parkovací poukaz je jednorázová. Případný zůstatek předplaceného času opuštěním parkoviště zaniká.
5.4.2. Podmínky zrušení parkovacího poukazu včetně storno poplatků se řídí podmínkami poskytovatele. Nároky související se zrušením parkovacího poukazu ze strany kupujícímu je kupující povinen uplatnit přímo u poskytovatele.
Čl. 6 Práva z vadného plnění
6.1.1. Práva kupujícího z vadného plnění se řídí zejména ustanovením § 1914 až 1925 o.z., a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
6.1.2. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.
6.1.3. Kupující je povinen oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů jejího zjištění.
6.2. Postup při vyřízení reklamace
6.2.1. Práva z vadného plnění (jiné než vady funkčnosti) uplatňuje kupující u zprostředkovatele písemně na adrese jeho provozovny nebo e-mailem na jeho elektronické adrese nebo osobně v provozovně; vzorový formulář je na webové stránce.
Při zjištění vady na funkčnosti parkovacího poukazu přímo na parkovišti je nezbytné reklamaci parkovacího poukazu uplatnit okamžitě po zjištění vady na letišti Vienna international airport u pracovníka správy parkoviště v pokladně (Kassa) v přízemí patrových garáží č. 4 (Parkhaus 4). Jde-li o parkovací poukaz na parkoviště Mazur, je nezbytné reklamaci parkovacího poukazu uplatnit okamžitě po zjištění vady u pokladny, která se nachází vpravo u vchodové rampy.
6.2.2. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy zprostředkovatel uplatnil vadu služby.
6.2.3. Zprostředkovatel je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
6.2.4. Je-li kupujícím spotřebitel, reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se zprostředkovatel se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě, přičemž po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
6.2.5. O vyřízení reklamace zprostředkovatel kupujícího vyrozumí písemně nebo na elektronickou adresu kupujícího; zprostředkovatel je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Čl. 7 Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
7.1. Podmínky odstoupení od smlouvy
7.1.1. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o zprostředkování uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy.
7.1.2. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči zprostředkovateli, například vyplněním a odesláním vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na webové stránce, jehož přijetí zprostředkovatel potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu.
7.1.3. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jestliže bylo započato s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a do okamžiku zvoleného období parkování zbývá méně než 24 hodin, v takovém případě jeho právo od smlouvy odstoupit zaniká.
7.2. Vrácení kupní ceny
7.2.1. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu zprostředkovatel nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zprostředkovatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Čl. 8 Zánik vztahů z vedlejších smluv
Zánikem vztahu ze smlouvy o zprostředkování zanikají také vztahy ze všech vedlejších smluv (například poskytnutý dárek).
Čl. 9 Ostatní ustanovení a poučení
9.1. Kupující souhlasí s doručováním na elektronickou adresu uvedenou v jeho objednávce.
9.2. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o zprostředkování. Veškeré náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o zprostředkování (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, atp.) si hradí kupující i zprostředkovatel sám.
9.3. Zprostředkovatel není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) o.z..
9.4. Zprostředkovatel je oprávněn ke zprostředkovávání služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti místně příslušný živnostenský úřad.
9.5. Česká obchodní inspekce vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Kupující, který je spotřebitelem, se může obrátit se stížností v souvislosti s uzavřením a plněním této smlouvy na tento orgán dozoru. Dojde-li mezi zprostředkovatelem a kupujícím, je-li spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu z této smlouvy, který se nepodaří vyřešit dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení sporu před Českou obchodní inspekcí, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz, která vykonává dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
9.6. Úřad pro ochranu osobních údajů vykonává dozor nad zpracováním osobních údajů.
Čl. 10 Závěrečná ustanovení
10.1.Skutečnosti neupravené těmito podmínkami a uzavřenou smlouvou kupní mezi zprostředkovatelem a kupujícím se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
10.2.Pokud právní vztah vzniklý z uzavřené smlouvy o zprostředkování obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
10.3.Pokud právní vztah vzniklý z kupní smlouvy obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, příslušnost českého soudu jako orgánu řešení sporů. Tím není dotčeno právo spotřebitele uvedené v Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1215/2012 ze dne 12. prosince 2012, o příslušnosti a uznávání a výkonu soudních rozhodnutí v občanských a obchodních věcech (Brusel I bis).
10.4.Uzavřená kupní smlouva včetně těchto podmínek je archivována zprostředkovatelem v elektronické podobě.